Page 9 - Aday Tanıtım
P. 9
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
Halkla İlişkiler sektöründe gerekli teorik ve pratik bilgi – bece-
rileri edinmiş, kamuda ve özel sektörde, yerel yönetimlerde,
STK’larda, medyada çalışabilecek; Halkla İlişkiler, Pazar-
lama, Reklam, Müşteri İlişkileri, İnsan Kaynakları, Medya ve
Organizasyon departman Siyasi iletişim danışmanlığı ya da
birimlerinde istihdam ve tercih edilme önceliğine sahip, kalite
ve güvence dahil olmak üzere iş hazırlama, tasarım ve hizmet
birimlerinde görev alabilecek nitelikte meslek elemanları yetiş-
tirmektir. Ayrıca programda, Halkla ilişkiler ve Tanıtım alanla-
rında, planlamadan uygulamaya kadar tüm aşamalarda görev
alabilecek, teorik bilgiler ile uygulamayı bir arada yürütebilen,
araştırma becerisi kazanmış, mesleğin “ekonomik, etik ve hu-
kuksal” yönlerini kavramış çağdaş uygulamacılar yetiştirmekte
amaçlanmaktadır. Evrensel etik kodları bağlamında öğrencile-
rimize katmayı hedeflediğimiz temel değerler; insan haklarına
saygılı olmak, yaratıcılık, dürüstlük, yenilikçilik, yardımlaşma,
toplum ve çevreye karşı duyarlı olmaktır.
Programda öğrencilere kazandırılmak istenen beceriler ara-
sında;
• İletişim alanındaki kuramsal ve hukuki yaklaşımları sağlamak
• Reklam çözümlemeleri alanında becerilerini geliştirmek
• İletişim ve reklam kampanyalarını düzenleyebilmelerini sağlamak
• Sponsorluk projeleri oluşturarak uygulayabilmelerine yardımcı
olabilmek
• Reklam ve haber metni yazma becerisi kazanmalarını sağlamak
• Küresel ve yerel medya sektörlerinin yapı ve işleyişini anlamalarını
sağlamak
• Siyasal iletişim ve lobicilik alanında iletişim becerilerine sahip da-
nışmanlar yetiştirmek