Page 11 - Aday Tanıtım
P. 11
da çalışma imkânına sahiptirler. Ayrıca, programdan mezun
olan öğrenciler kamuda ve özel sektör kuruluşlarının halkla
ilişkiler ve reklamcılık birimlerinde ara kademe mesleki per-
sonel, müşteri ilişkileri uzmanı, ürün ya da hizmet sorumlusu,
ajans personeli olarak redaksiyon, reklam yazarlığı, sosyal
medya uzmanlığı ve dijital reklamcılık alanlarında çalışabil-
mektedirler.
Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile Tercih Edilebilen
Bölümler
Öğrenciler Dikey Geçiş Sınavı ile “Halkla İlişkiler ve Reklam-
cılık”, “Reklamcılık”, “Halkla İlişkiler ve Tanıtım”, “İletişim”,
“İletişim Bilimleri”, “Reklam Tasarımı ve İletişimi” bölümlerine
geçiş yapabilmektedir. Bunun yanı sıra açık öğretim fakül-
telerinin “Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri”, “İktisat”,
“Kamu Yönetimi”, “Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi”, “Rek-
lamcılık”, “Maliye”, “Halkla İlişkiler ve Reklamcılık”, “Halkla
İlişkiler ve Tanıtım”, “Uluslararası İlişkiler”, “İşletme” ve “Tu-
rizm İşletmeciliği” lisans bölümlerine geçiş yapabilirler.