Page 11 - Aday Tanıtım
P. 11

da çalışma imkânına sahiptirler. Ayrıca, programdan mezun
       olan öğrenciler kamuda ve özel sektör kuruluşlarının halkla
       ilişkiler ve reklamcılık birimlerinde ara kademe mesleki per-
       sonel, müşteri ilişkileri uzmanı, ürün ya da hizmet sorumlusu,
       ajans personeli olarak redaksiyon, reklam yazarlığı, sosyal
       medya uzmanlığı ve dijital reklamcılık alanlarında çalışabil-
       mektedirler.


       Dikey  Geçiş  Sınavı  (DGS)  ile  Tercih  Edilebilen
       Bölümler
       Öğrenciler Dikey Geçiş Sınavı ile “Halkla İlişkiler ve Reklam-
       cılık”, “Reklamcılık”, “Halkla İlişkiler ve Tanıtım”, “İletişim”,
       “İletişim Bilimleri”, “Reklam Tasarımı ve İletişimi” bölümlerine
       geçiş yapabilmektedir. Bunun yanı sıra açık öğretim fakül-
       telerinin “Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri”, “İktisat”,
       “Kamu Yönetimi”, “Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi”, “Rek-
       lamcılık”, “Maliye”, “Halkla İlişkiler ve Reklamcılık”, “Halkla
       İlişkiler ve Tanıtım”, “Uluslararası İlişkiler”, “İşletme” ve “Tu-
       rizm İşletmeciliği” lisans bölümlerine geçiş yapabilirler.
   6   7   8   9   10   11   12