Page 10 - Aday Tanıtım
P. 10

REKLAMCILIK


       Reklamcılık  programıın  akademik  kadrosunda  3  Dr.  Öğr.
       Üyesi,  1  Öğr.  Gör.  Dr.,  2  Öğr.  Görevlisi  bulunmaktadır.
       Reklamcılık  Programı,  temel  olarak  kurumların  hedef  kitle-
       ye tanıtımını sağlamak üzere reklam uzmanları yetiştirmeyi
       amaçlamaktadır. Reklamcılık eğitimi almak isteyen öğrenci-
       ler reklam literatürünü ve tekniklerini öğrenmenin yanı sıra
       halkla ilişkiler ve dijital medya alanında da eğitim almak-
       tadır. Ayrıca Reklamcılık Programı ile reklamcılık ve halkla
       ilişkiler  alanlarında  planlamadan  uygulamaya  kadar  tüm
       aşamalarda görev alabilecek, kuramsal bilgiler ile uygula-
       mayı bir arada yürütebilen, araştırmacılık becerisi kazanmış,
       mesleğin ekonomik, etik ve hukuksal yönlerini kavramış çağ-
       daş uygulamacıların yetiştirilmesi amaçlanmaktadır. Reklam-
       cılık Programı olarak, kurumlar ile paydaşları ve hedef kitle-
       leri arasındaki ilişkiyi yetkin biçimde analiz ederek iletişim
       kampanyaları  tasarlayan  ve  uygulayan  mezunlar  vermeyi
       planlamaktayız. Reklamcılık ön lisans programından mezun
       olan  öğrencilerimizin  analitik  düşünme  ve  problem  çözme
       yetenekleri ile “yeni nesil (dijital) reklamcılık” anlayışının ge-
       rekliliklerini başarıyla yerine getirmeleri hedeflenmektedir.

       Mezunlarının Çalışma Olanakları
       Reklamcılık  programından  mezun  olan  öğrenciler;  özel  ya
       da devlet kurumlarının iletişim, basın ve halkla ilişkiler gibi
       birimlerinde, ayrıca halkla ilişkiler ve reklamcılık ajansların-
   5   6   7   8   9   10   11   12