Page 3 - Aday Tanıtım
P. 3

Nitelikli  akademik/idari  kadrosuyla,  donanım  ve  yazılım
       alanlarında araştırma geliştirme ve uygulama faaliyetleri ile
       bilimsel  çalışmalar  yürüten,  ulusal  sorunlara  çözümler  su-
       narken uluslararası düzeyde rekabetçi, etik değerlere sahip,
       çağdaş ve üretken Bilgisayar Mühendisleri yetiştirir. Bölümü-
       müz, lisans eğitimindeki öğrencilerine modern dünyadaki bir
       bilgisayar mühendisi olarak, kendilerine gerekli beceriyi, ye-
       teneği ve bilgiyi vermekte, başarılı bir iş hayatının ve kariye-
       rinin devamı için profesyonel gelişimlerini sürdürebilecekleri
       sorumluluk ve profesyonellik duygusunu aşılamaktadır.
       Algoritma ve programlama bilgisi, web programlama, mobil
       programlama, veri tabanı, sayısal analiz, görüntü işleme, bil-
       gisayar ağları, mikroişlemciler, bilgisayar mimarisi vb. temel
       bilgisayar derslerini içeren eğitim müfredatı, matematiğe ve
       mühendisliğin temel ilkelerine odaklanmaktadır. Temel ders-
       lere  ek  olarak  seçimlik  dersler  ile  öğrencilerimizin  çalışma
       alanlarına yönelmeleri sağlanmaktadır. Eğitim süresi 4 yıl ve
       eğitim dili Türkçedir. Bölümümüzün öğrencileri, elde ettikleri
       teorik ve pratik bilgiler ile bilgisayar sistemleri üzerindeki do-
       nanım ve yazılım becerilerini geliştirmektedirler.
       Bölümde,  toplam  40  iş  günü  staj  yapmak  zorunludur.  Staj
       eğitiminin amacı Bilgisayar Mühendisliği Bölümü öğrencileri-
       nin akademik öğrenim süresi içerisinde edindiği bilgiler doğ-
       rultusunda, mesleki görgü ve bilgilerini arttırmak, ilgili kamu
       kurumları ve özel kuruluşlarda bizzat uygulama yaparak de-
       neyim kazanmalarını sağlamaktır. Bölümümüzde verilen İşlet-
       mede Mesleki Eğitim (7+1} Dersi ile öğrenciler, tercih etmeleri
       halinde 8. dönemlerinde işyeri stajı yapabilmektedirler.
       Bilgisayar  Mühendisliği  Bölümü,  laboratuvar  ve  derslik
       kaynakları bakımından oldukça zengindir. Bölüm bünye-
       sinde öğrencilerinin kullanımı için;
   1   2   3   4   5   6   7   8